28 Ağustos 2012 Salı

Erkek Bebek Kurabiyeleri



9 yorum:

Adsız dedi ki...

çok guzel olmuşlar

VuslaT dedi ki...

severim ben bu maviş maviş kurebiyeleri..ellerine sağlık salişim..

Seyyah Gül dedi ki...

NE YAPSAM BİLMEMKİ BİR ERKEKMİ DOĞURSAM
TORUNMU BEKLESEM BİLEMEDİM
PEK GÜZELLER

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Ablalarım Hosgeldinizzz :) bende yaparken çok keyif aldım bu kurabiyeleri...

MÜNSTER dedi ki...

Emeklerinize saglik... Sevgilerimle,

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Tesekkurler

siyahkuğu dedi ki...

Bayıldım rüzgar bebeğin kurabiyelerini çalsam olurmu?:))

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Hemen yolluyorum burdan :)

Derya Sezgin dedi ki...

Canım merhaba ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim sevgiler...